Skip to main content

Müügitingimused

Müügitingimused

 

  1. Üldtingimused

1.1. OÜ Tumesinine, registrikoodiga 11300630, postiaadressiga Sompa tee 29-12, 11913, Tallinn, arveldusarve LHV pangas OÜ Tumesinine EE947700771002110162 (edaspidi müüja) on veebilehe heaolukliinik.ee, veebilehe keskkondade ja e-poe omanik ning müügil olevate teenuste osutaja ja toodete levitaja või edasimüüja.

1.2. Käesolevad müügitingimused kehtivad kõikide isikute suhtes (edaspidi ostja või tarbija), kes kasutavad heaolukliinik.ee veebikeskkonna funktsioone ja keskkondi, tellivad e-poest kaupu, sealhulgas sõlmides e-poest kauba soetamiseks ostu-müügilepingu (edaspidi müügileping).

1.3. Teave teenuste ja kaupade kohta on esitatud heaolukliinik.ee veebikeskkondades ja e-poes vahetult teenuste ja kaupade juures.

1.4. Tingimuste aktsepteerimisega kinnitab ostja, et ta on tingimustega tutvunud, nendega nõus ja täidab neid.

1.5. Müüja säilitab ostjaga sõlmitud müügilepingu püsival andmekandjal.  Müüja saadab ostja poolt avaldatud e-posti aadressile arve, mida ostjal on võimalik salvestada ja taasesitada.

 

  1. Turvalisus ja isikuandmete töötlemine

2.1. Müüja tagab ostja andmete sh isikuandmete kaitsmise ja kasutamise üldtingimustes ettenähtud korras. Lähtudes kehtivatest õigusaktidest ja üldtingimustest, on müüjal ostja nõusolekuta õigus töödelda andmeid (sh isikuandmeid) ulatuses, mis on vajalik heaolukliinik.ee veebikeskkondade, funktsionaalsuste ja e-poe kasutamiseks või müügilepingu täitmise tagamiseks. Muuhulgas on eeltoodust tulenevalt müüjal eraldiseisva nõusolekuta õigus:

2.1.1. saata ostjale ostetud toodete kasutusjuhendeid, ostetud toodete versiooniuuendusi, e-poe teenuste kasutamisega seonduvaid teateid, sh teateid, mille saatmine on e-poe kasutajate turvalisuse huvides;

2.1.2. säilitada ostjate paremaks teenindamiseks ja tehingute tõendamiseks veebikeskkonda või e-poodi sisseloginud ostja tellimuste andmed, sh mõistliku tähtaja jooksul ka nende tellimuste kohta, mida ostja sessiooni käigus ei lõpetanud.

2.2. Müüja kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning teenuse või kauba ostjale edastamiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa. Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

2.3. Ostjal on igal ajahetkel õigus loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest ehk võtta andmete turunduslikuks kasutamiseks antud nõusolek tagasi, saates müüjale vastavasisulise e-maili või järgides edasiste otseturunduspakkumiste saamisest keeldumiseks tema e-posti aadressile saadetud otseturunduspakkumises olevat juhist.

 

  1. Tingimuste ulatus ja kehtivus

3.1. Tingimused kehtivad kõigile era- ja juriidilistele isikutele, kes kasutavad veebikeskkonna heaolukliinik.ee ehk OÜ Tumesinine teenuseid.

3.2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad müüja e-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

3.3. Müüjal on õigus e-poe arengust tulenevalt ning e-poe parema ja turvalisema kasutamise huvides käesolevaid tingimusi ja hinnakirja muuta ning täiendada. Tingimuste ning hinnakirja muudatustest ja täiendustest teatatakse internetilehekülje heaolukliinik.ee kaudu. Tingimuste ja hinnakirja muudatused ning täiendused jõustuvad alates vastava muudatuse või täienduse avaldamisest internetileheküljel heaolukliinik.ee. Kui te edastasite oma tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse teie ja müüja vahel tekkinud õigussuhtele teie poolt tellimuse edastamise hetkel kehtinud tingimusi, v.a kui seaduses või käesolevates tingimustes on ette nähtud teisiti.

 

  1. Klienditugi

Müüja pakub klienditeenindust ostetud toodete tehniliste küsimuste korral.

4.1. heaolukliinik.ee klienditugi töötab tööpäevadel kl 9:00-18:00.

4.2. Telefon: +372 56 54 654.

4.3. E-post: tere@heaolukliinik.ee.

4.4. Teenindame teid eesti, inglise, vene keeles.

 

  1. Hinnad

5.1. heaolukliinik.ee veebikeskkondades ja e-poes kuvatavad hinnad on toodud eurodes (€) ning on märgitud teenuste ja toodete juurde. Hinnad on lõplikud ja kehtivad arve tähtajalise tasumise puhul vastavalt punktis 7 sätestatule.

5.2. Kõik hinnad sisaldavad käibemaksu vastavalt kehtivale käibemaksuseadusele.

5.3. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub tellimuse suurusest, ostja asukohast ja kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

5.4. Teenuse osutajal on õigus igal ajal muuta veebilehe keskkondades ja e-poes kuvatavaid hindu. Kui hindu muudetakse pärast teenuse kasutaja poolt tellimuse esitamist ja selle eest tasumist, siis kohustub müüja tarnima kasutajale vastavad teenused ja tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega. Teenuse kasutajal ega pakkujal ei ole sel juhul õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.

 

  1. Ostukorv ja tellimuse vormistamine

6.1. Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi klikkides nupule „Lisa korvi“. Seejärel saate jätkata e-poes ostlemist, vaadata ostukorvi sisu või suunduda tellimust vormistama.

6.2. Ostukorvis olevate toodete arvu võite muuta. Samuti võite muuta too(de)te tellitavat kogust. Tehtud muudatuse kinnitamiseks vajutage nupule „Uuenda ostukorvi“. Tellimuse jätkamiseks vajutage nupule „Pood”. Teid suunatakse tagasi e-poe leheküljele.

6.3. Ostu vormistamiseks klikkige nupule „Vormista tellimus“. Teid suunatakse tellija andmete lehele. Tellija andmete lehel sisestage nõutavad andmed ning valige saatmise viis. Ostu kinnitamiseks klikkige nupule „Vali makseviis”. Teid suunatakse makseviisi valiku leheküljele.

6.4. Olge tellija andmete ja tellimuse kinnituse lehekülgedel olevate lahtrite täitmisel tähelepanelik, sest selle informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub teie poolt ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine.

6.5. Arve genereeritakse automaatselt pärast ostutellimuse makse sooritamist. Arve saadetakse pärast ostu sooritamist automaatselt ostja e-posti aadressile, mis on kohustuslik infoväli ostutellimuse tegemisel. Juhul kui ostja e-postile ei ole arve mingil põhjusel tulnud, tuleb sellest koheselt teavitada müüjat e-posti teel tere@heaolukliinik.ee ning teile saadetakse arve e-postile esimesel võimalusel.

6.6. Toodete müügileping loetakse sõlmituks (lepingu jõustumine) alates tellimuskinnituse järgselt tasumisele kuuluva summa laekumisest müüja arvelduskontole. Pärast ettemaksu sooritamist on oluline, et ostja läheks pangalingilt tagasi teenuse pakkuja juurde.

6.7. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel kirjalikult või telefoni teel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

 

  1. Toodete eest tasumine

7.1. Makse sooritamiseks valige tellimuse esitamise leheküljel endale meelepärane makseviis.

7.2. Toodete eest on võimalik tasuda:

7.2.1. Internetipanga kaudu. Makseviise pakub Montonio Finance UAB. Internetipangas näete ja saate kinnitada juba täidetud maksekorralduse kus on kirjas tellimuse number ja summa mis kuulub tasumisele ostetud teenuste ja toodete eest.

7.2.2. Sularahas. Kui soovite maksta sularahas ja tulla tootele ise järele, saatke e-mail tere@heaolukliinik.ee või helistage +372 56 54 654. Teiega lepitakse kokku arve tasumise kord ja toote või teenuse edastamise viis.

7.2.3. Järelmaksuga. Järelmaksu pakub Liisi järelmaks, teenuse kasutamiseks täitke selleks ettenähtud väljad.

 

  1. Toodete kohaletoimetamine ja üleandmine

8.1. Pärast lepingu jõustumist vastavalt tingimuste punktile 6.6 toimetatakse tooted kohale teie poolt valitud kättetoimetamise viisil.

8.2. E-pood kasutab kauba saatmiseks Itella Smartpost, Omniva ja DPD pakiautomaatide teenuseid. E-pood pakub kauba transporti Eestis ja Soomes. Transport on tasuta, kui tellimuse maksumus on vähemalt 75 eurot (seitsekümmend viis). Muude tarnijate puhul lisandub pakiautomaati toimetamise maksumus vastavalt tarnija hinnakirjale ja pakkeviisile.

8.3. Kui soovite toodetele ise järele tulla, võtke ühendust klienditoega, teiega lepitakse kokku järeletulemise aeg, tagades tellimuse üleandja kindla kohaloleku kontoris.

8.4. Juhul, kui teie poolt tellitud toodet ei ole laos ja see tuleb tarnijalt spetsiaalselt tellida ning on ilmne, et toote kohaletoimetamine toote kirjelduses määratud tarnetähtaja jooksul ei ole võimalik ning muudel juhtudel, kui toodete tähtaegne kohaletoimetamine ei ole võimalik asjaoludel, mille eest müüja ei vastuta, teavitame teid sellest tellimuse vormistamisel kirja pandud kontakttelefoni või elektronposti teel kolme tööpäeva jooksul alates lepingu jõustumisest vastavalt tingimuste punktile 6.6 ning ühtlasi anname teada teie poolt tellitud toote kohaletoimetamise tähtaja. Juhul, kui te kaotate toote vastu pikema kohaletoimetamise aja tõttu huvi, on teil õigus oma tellimus tühistada  (vt täpsemalt punkti 10) ning teie poolt tasutud summa tagastatakse.

8.5. Kui teie poolt tellitud tooted on kullerfirmale üle antud, toimetab kullerfirma tellimuse teie poolt valitud pakiautomaati  ning saadab teile sellekohase sõnumi. Pakiautomaadi hilisem muutmine ei ole võimalik.

8.6. Palun jälgige tellimuse vormistamisel esitatavate kontaktandmete õigsust vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel. Müüja ja kullerfirma ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud teie poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.

8.7. Palume teil vigastatud pakendiga tootest teatada aadressile tere@heaolukliinik.ee või kontakttelefonile (+372) 56 54 654. Kullerfirma poolt vigastatud pakendiga toode asendatakse.

8.8. Toodete tarneaeg on 1-5 tööpäeva, kui tooted on laos. Juhul kui tooted ei ole laos, toimitakse punkt 8.4 järgi. Võimalik pikim tarneaeg on 7 tööpäeva pühade ajal. Eriolukordadest, kui tarned viibivad erakordsel põhjusel, teavitatakse pop-up aknaga heaolukliinik.ee lehe avamisel.

 

  1. Tellimuse tühistamine ja toote tagastamine

9.1. Teil on õigus pärast toodete eest tasumist, kuid enne toodete kohaletoimetamist tellimus tühistada, saates müüjale e-maili aadressile tere@heaolukliinik.ee kindlasti lisades tellimuse numbri ning oma arvelduskonto detailid.

9.2. Pärast toodete kättesaamist on ostjal 14 päeva aega toodetega tutvumiseks. Kui ostetud kaup teile mingil põhjusel ei sobi, siis on võimalus toode tagastada või vahetada välja, saates e-maili aadressile tere@heaolukliinik.ee vastavasisulise teate. Toode on võimalik tagastada postiautomaatide Omniva või Itella Smartpost teel.

9.2.1 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks ka füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks või sellel on kasutamise ja kulumise märke, kui hügieenitooted on avatud, on müüjal õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele. Tasaarveldamiseks saadab müüja teile tasaarveldamise avalduse tellimuse vormistamisel teatatud e-posti aadressile. Juhul, kui te ei ole nõus tasaarveldamise teates näidatud väärtuse vähenemisega, on teil õigus kaasata toote väärtuse vähenemise kindlakstegemiseks sõltumatu ekspert. Ekspertiisiga seotud kulud jagatakse pooleks ostja ja müüja vahel, v.a juhul, kui ühe poole seisukoht osutub ilmselt põhjendamatuks. Sellisel juhul kannab ekspertiisiga seotud kulud pool, kelle seisukoht osutus ilmselt põhjendamatuks.

9.2.2. Teatud kaupa (aluspesu) ei ole hügieenipõhjustel võimalik tagasi saata.

9.3. Tellimuse tühistamisel punktis 10.1 sätestatud juhul või tellimusest taganemise korral punktis 10.2 sätestatud juhul tagastatakse ostu eest tasutud summa. Raha kanname tagastatud toote eest tagasi tellimuse eest tasunud arveldusarvele hiljemalt 14 päeva jooksul alates taganemisteate jõudmisest meieni, eeldusel, et olete sama tähtaja jooksul ehk 14 päeva jooksul kauba tagastanud, v.a käesolevate tingimuste punktis 10.4 sätestatud juhul.

9.4. Tagastatav toode peab olema komplektne (sisaldama originaalpakendit ja kõiki tootepakendis sisaldunud esemeid (sh kaabel jne). Kui toode on ostetud kampaania korras, kus kaubale on lisatud veel mõni toode, tuleb teil tagastada kõik tooted.

9.5. heaolukliinik.ee e-poest tellitud kauba tagastamise kulud jäävad ostja kanda.

 

  1. Garantii

10.1. Veebipood vahendab müüdavatele elektroonikaseadmetele tootja garantiid ja garantiiga seotud küsimusi ja tingimusi. Veebipoes müüdavatele kaupadele kehtib kaheaastane garantii v.a kui see on toote juures märgitud teisiti. Müüja poolt müüdud toodetele pakutakse täisgarantiid, mille rakendumisel vahetatakse katkine või praaktoode esimesel võimalusel välja kliendile lisakuludeta. Katkine või praaktoode tuleb saata postiautomaatide Omniva või Itella vahendusel või tuua see ise kohale. Juhul, kui mittetöötav toode loetakse garantii alla kuuluvaks, saadab müüja kliendile uue toote. Sellisel juhul katab saatmiskulud müüja.

10.2. Toote väljavahetamiseks palume ühendust võtta tere@heaolukliinik.ee e-maili kaudu. Garantiihoolduse aluseks on müüja poolt väljastatud arve. Garantiiperiood kehtib arvele märgitud ostukuupäevast + 3 päeva või märgitud üleandmise hetkest. Garantiiremont teostatakse sõltuvalt tootest ja probleemist tarnija vahendusel, tootjapoolses hooldusesinduses. Kui remondi teostamine hooldusesinduses ei ole võimalik teostatakse garantiiremont tootjatehase kaudu.

10.3. Garantiiajal teostatud garantiihooldused garantii kehtivust ei pikenda.

10.4. Kui seadme remontimine garantiiajal osutub võimatuks ja selle tootmine on lõppenud, asendab tootja või maaletooja seadme garantiikorras vähemalt samaväärse seadmega.

10.5. Garantii alla ei kuulu:

10.5.1. Seadme tarkvara/äpp, kuluva iseloomuga osad (juhul kui nende garantii ei ole tootja poolt tootekasutusejuhendis või tooteinfolehel eraldi välja toodud), pakend ja dokumentatsioon.

10.5.2. Ekspluatatsioonihäired ja füüsilised vigastused, mis on tekkinud tahtmatu või tahtliku füüsilise vigastuse tagajärjel või seadme sisemusse sattunud kõrvaliste esemete, vedelike, putukate, üleliigse tolmu jne poolt.

10.5.3. Ekspluatatsioonihäired, mis on põhjustatud seadmete väärast kasutusest ja kasutusjuhendi nõuete eiramisest (toote kasutamine tavalisest erinevates keskkonnatingimustes).

10.5.4. Ekspluatatsioonihäired ja füüsilised vigastused, mis on põhjustatud mitteoriginaalosade või ebasobivate tarvikute kasutamisest.

 

  1. Vastutust välistav klausel

11.1. Tootepildid on illustratiivse tähendusega.

11.2. Toodete hinnad ning saadavus võivad muutuda ette teatamata. Sellisel juhul jätab müüja endale õiguse loobuda müügist ning tagastada kliendile raha tema arvelduskontole 14 tööpäeva jooksul.

11.3. Müüja jätab endale õiguse loobuda müügist kui tootega on juhtunud mõni järgnevatest probleemidest: inimlik eksitus hinna sisestamisel või tehniline viga süsteemis.

11.4. Toote infot kontrollitakse ja täiustatakse regulaarselt. Andmed võivad olla pärast teie viimast külastust uuenenud. Seoses tootja andmekaartide puudulikkusega võib müüja e-poe toote infos esineda ebatäpsusi. Sellisel juhul ei võta müüja e-pood vastutust toote andmete õigsuse eest. Vajadusel saate kontrollida tooteinfo täpsust enne ostu sooritamist meie klienditeeninduse telefonil (+372) 56 54 654.

11.5. Kasutaja loeb enne toodete kasutama hakkamist hoolikalt läbi manuaali.

11.6. Ostja vabastab müüja igasugusest vastutusest seoses Daysy viljakusmonitori, TensCare vaagnapõhjalihaste treenimisvahendite või esteetikaseadmete ning teiste toodete kasutamisega kasutaja tervisele.

 

  1. Vastutus ja vääramatu jõud

12.1. Müüja vastutab osja ees ja ostja vastutab müüja ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

12.2. Müüja ei vastuta ostjale tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhuste tõttu mida müüja ei saanud mõjutada ning mille saabumist müüja ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).

 

  1. Muud tingimused

13.1. Kui ostjal on müüja e-poe toodete tellimise ja ostmisega tekkinud pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile tere@heaolukliinik.ee või helistada telefonil: +372 56 54 654.

13.2. Kui ostja ja veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada aadressil https://ttja.ee/. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Vaidluste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest. Ostja võib pöörduda ka Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole aadressil https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage